•   
030 205 9959

Reservering - 0 Rit Geselecteerd

Er is nog geen rit geselecteerd.

Algemene voorwaarden van Midland Taxi

1.Reserveren van uw rit(ten)

Online geboekte ritten worden altijd bevestigt via de mail.
Vergelijk uw gegevens met wat vermeldstaat in de bevestiging van uw boeking en geef eventuele wijziging door.
 
2. Privé-taxi 
Midland Taxi combineert u niet met andere klanten. Uw reist direct van uit de door u opgegeven ophaal locatie naar uw bestemming.
 
3. Betaling
-    Contant bij bestemming.
      De heen en terugweg betaalt u altijd afzonderlijk aan de chauffeur in geval van een retour.
-    Online betaling.
     U kunt een keuze maken uit de beschikbare betalings methodes kiezen.
     Eventuele terugbetaling gebeurt binnen een paar dagen.
 
4. Annulering of Wijzigen
Midland Taxi hanteert flexibele condities en volledige vrijheid om een geboekte rit te wijzigen of te annuleren.
Zolang de taxi niet al voor uw deur staat of op een luchthaven al op u wacht, kunt u altijd kosteloos wijzigen of annuleren.
Bij een annulering wordt het eventuele betaalde bedrag volledig binnen paar dagen teruggeboekt.
  
5. Vluchtgegevens
 
6. Terugreis / Ophaal Schiphol
a.   U hoeft geen vertraging of vervroeging van de opgegeven vlucht te melden.
      Wij houden deze namelijk zelf in de gaten.
b.   U dient een gewijzigde vlucht telefonisch of via email tijdig door te geven.
c.   Na de landing wordt contact met u opgenomen door de chauffeur.
      Het is van belang dat u bereikbaar bent op het mobiele nummer die u opgegeven hebt.
d.   Controleer na de landing uw mobiele tel op bereikbaarheid.
e.   Zodra u aangeeft aan de chauffeur dat u uw bagage heeft, komt deze na een paar minuten voor rijden.
f.   Mocht u alleen hand bagage hebben wat gewoon mee kan in het vliegtuig. Geef dit dan duidelijk aan, om onnodige wacht tijd te voorkomen.
 
De ontmoetingspunten van de verschillende luchthavens zijn de volgende:
 
Schiphol: Panasonic bord, Recht tegen over uitgang van aankomst hal 1(vlak voor de ingang van P6 Short Stop parking).
 
7. Bagage
Er worden geen extra kosten in rekening gebracht zolang de bagage in een station past.
U dient u bagage zo goed mogelijk te beschrijven.

8. Vertragingen onderweg
Midland Taxi kan nimmer aansprakelijk worden gesteld voor vertragingen, die tot gevolg hebben dat u de vlucht mist.
U kunt er echter van verzekerd zijn dat wij rekening houden met te verwachten verkeersdrukte. Er kan natuurlijk altijd sprake zijn van overmacht,
omstandigheden waar wij geen invloed op hebben, zoals:

-    ongevallen onderweg die vertraging opleveren
-    onverwachte wegblokkades
-    naleving van een verzoek van de politie of de IVW

9. Kinderzitjes
 De wettelijke regelgeving in de taxi is anders.
 Kinderen kleiner dan 1.35 meter hoeven achterin een taxi niet in een kinderzitje of op een stoelverhoger vervoerd te worden.
 U kunt wel bij uw reservering hierom vragen. Er zitten geen extra kosten aan verbonden en wij zorgen ervoor dat het op dat moment aanwezig is.
 
10. Klachten of suggesties?
Iedere klacht en of suggestie zullen wij serieus nemen en opzoek gaan naar een oplossing.

Midland Taxi

In eerste instantie en voornamelijk service aanbieder.
Midland Taxi die simpele en betrouwbare reis oplossingen aanbiedt voor iedereen.
Schiphol taxi en andere luchthavens voor de gehele regio Utrecht en daarbuiten.